Hemma från stan

Kom hem från stan för några timmar sen. [BILDER KOMMER]
1-5 varför det är kul att shoppa :)
1. Själva shoppingen och hitta dom, prova dom.
2. Komma hem, prova, beundra dooom :)
3. Se dom i garderoben , & samma sak här: beundra dooom :)
4. Ha dom på sig för första gången ( - alltid ett magiskt ögonblick, nej skoja, hahah (; )
5. Märka hur dom matchar med andra kläder, kanske nåt plagg man inte trodde man gillade längre!


HAHAHA! Skrattar åt det jag har skrivit, men det är ju sant, iallafall för mig? :))



Haha, shopaholic :) Aldrig sett filmen så jag vet inte riktigt om det stämmer in på mig riktigt - denna bild, men jag vet iallafall att jag ÄLSKAR att shoppa ;D<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Bloggen skulle vara jätterolig.. OM du hade en egen bloggdesign och bilder på dig.. Ska det inte fixas? =/

2010-01-07 @ 19:51:51
URL: http://www.blogg.se////www.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0